joi, 18 octombrie 2012

HIPOCREN


4 comentarii:

  1. VINCLU LA COLȚ(?)
    Imaginea mă duce cu gândul la un alt hipocren:
    Titlu:Disciplinară(Hipocren:4,2,4)
    Soluția:PUSĂ LA COLȚ.
    Poti să o postezi dacă dorești,fără nici o pretenție financiară(vorba lui don Lupea) și așa cum fac și eu ,cu cei care-mi postează''minorele'' mele.
    O zi bună!

    RăspundețiȘtergere
  2. Dacă e TRAS ÎN BARĂ, cheia e greşită.

    Văd că n-ai rezolvat problema cu parola...
    Dă-mi un semn, când o rezolvi!

    RăspundețiȘtergere
  3. Răspunsul este TRASUL ÎN BARĂ.Mulţumesc pentru postări.Public cu plăcere materialele dacă sunt trimise pe adresa de e-mail:f_manolescu@yahoo.com.Pot conţine doar rezolvarea.Grafica o ăncropesc eu.În legătură cu problemele tehnice ale site-ului nu ştiu exact ce să-i mai fac.

    RăspundețiȘtergere

Comentaţi şi trimiteţi rezolvările